Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Carine's world

Δείτε το εσωτερικό του βιβλίου της Carine Roitfeld, Irreverent

To πολυαναμενόμενο βιβλίο της Carine Roitfeld με τον τίτλο  Irreverent, δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει πριν τις 18 Οκτωβρίου, όμως οι πρώτες εικόνες κάνουν το γύρο του διαδικτύου. Το βιβλίο έχει 368 σελίδες και περιέχει φωτογραφίες από τη μακρόχρονη καριέρα της, και προσωπικές της εικόνες (με μια από αυτές να δείχνει την Roitfeld να φοράει μόνο ένα μαύρο στρινγκ) καθώς και σημειώματα από τους Alexander McQueen, John Galliano, και Tom Ford. Η Roitfeld ετοιμάζει ακόμη ένα βιβλίο, αυτή τη φορά μαζί με τον Karl Lagerfeld, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο. Τί άλλο κάνει η Carine; Όπως πρόσφατα δήλωσε, «έχω πολλές προτάσεις μπροστά μου, για καλλυντικά, ακόμη και για μια σειρά ρούχων. Δεν έχω πει ούτε ναι, ούτε όχι. Δούλευω εδώ και  είκοσι χρόνια και πιο πριν κανείς δεν μιλούσε για μένα. Δεν έχω αλλάξει. Ίσως να βρέθηκα τη σωστή στιγμή. Αλλά μερικές φορές αναρωτιέμαι, τί το ενδιαφέρον έχω; Απλά κάνω φωτογραφήσεις. Δεν είναι κάτι τόσο ασυνήθιστο. Δεν είμαι καμιά σπουδαία καλλιτέχνης, δεν γράφω βιβλία, δεν είμαι ζωγράφος και όταν ο κόσμος στο δρόμο μου ζητάει αυτόγραφο ή να με βγάλει φωτογραφία, αναρωτιέμαι γιατί. Αλλά είναι καλύτερα να το εκτιμώ 





πηγη fashionlove.gr
Demmy L.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου