Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

HOT STORIES

Vivienne Westwood: H βασίλισσα του πανκ φτιάχνει τέλειο beef Wellington
1. «Κάθε πρωί κάνω δεκαπέντε λεπτά yoga».
2. «Δεν βλέπω τηλεόραση ούτε σινεμά, αλλά πρόσφατα παρακολούθησα σε μια πτήση τον «Λόγο του Βασιλιά» και μου άρεσε. Τόσο όμορφο, τόσο απλό».
3.«Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι το Αναζητώντας τον Χαμένο Χρόνο του Marcel Proust».
4. «Έχω μόνο ένα μυστικό ομορφιάς: καθόλου ήλιος».
5. «Η καλύτερη μορφή άσκησης είναι η ποδηλασία».
6. «Το αγαπημένο μου ξενοδοχείο είναι το Chateau Marmont στο Λος Άντζελες».
7. «Δεν ξέρω πολλές celebrities που θα ήθελα να ντύσω – και αυτό είναι το όλο νόημα του να ανοίξεις μαγαζί στο Λος Άντζελες. Μου άρεσε η Pamela Anderson και τώρα η Christina Hendricks. Στην πραγματικότητα, θα ήθελα να ντύσω την Jane Fonda».

Πηγη stylista.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου